II Postępowanie - Remont budynku administracyjnego nr 2 Urzędu Gminy Jemielnica
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf (491,05KB)
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (721,50KB)
Informacja z sesji otwarcia ofert.pdf (363,48KB)
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf (9,39MB)
- Załącznik nr 1 do SIWZ - Dokumentacja techniczna, STWiOR.zip (37,83MB)
- Załącznik nr 2 do SIWZ - Przedmiary.zip (447,13KB)
- Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu.doc (71,00KB)
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu.pdf (272,22KB) - Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.doc (47,50KB)
Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.pdf (285,81KB) - Załącznik nr 5 do SIWZ - Formularz ofertowy.doc (97,00KB)
Załącznik nr 5 do SIWZ - Formularz ofertowy.pdf (321,62KB) - Załącznik nr 6 do SWIZ - Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej.doc (70,50KB)
Załącznik nr 6 do SWIZ - Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej.pdf (269,00KB) - Załącznik nr 7 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych.doc (38,00KB)
Załącznik nr 7 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych.pdf (193,49KB) - Załącznik nr 8 do SWIZ - Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia.doc (75,00KB)
Załącznik nr 8 do SWIZ - Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia.pdf (191,28KB) - Załącznik nr 9 do SIWZ - Projekt umowy.pdf (393,42KB)